Program
UMIJEĆE DIGITALNE TRANSFORMACIJE NABAVE

Preuzmi brošuru


NAPREDNE TEHNIKE I ALATI ZA
OSOBNI I PROFESIONALNI RAZVOJ
NABAVNIH PROFESIONALACA
i svima koji s njima surađuju

Kada: od 07.10. do 02.12.2019.
(svaki drugi ponedjeljak) od 9:00 do 15:00 sati
Gdje: Kastav, Pilepčić 10

Program se sastoji od 5 međusobno povezanih radionica koje je moguće pohađati pojedinačno.
Trajanje jedne radionice: 7 školskih sati (od 9.00 – 15.00)
Program se održava u terminima: 07.10., 21.10., 04.11.,18.11. i 02.12.2019.

KOME JE PROGRAM NAMIJENJEN?
•Nabava • Prodaja • Korisnici • Menadžment
Program Umijeće digitalne transformacije nabave je namijenjen nabavnim profesionalcima, menadžerima Nabave, svima koji obavljaju bilo kakve nabavne aktivnosti, ali i dobavljačima, direktorima i voditeljima timova te svima koji s Nabavom surađuju i žele unaprijediti odnose i poslovanje.

ZAŠTO JE OVAJ PROGRAM KORISTAN ZA VAS I VAŠE POSLOVANJE?
✓ Zato što potencijal vaše Nabave ovisi o:
• 
Procesima
• 
Organizaciji
• 
Ljudima
• 
IT sustavu
i upravo to je temelj ovog Programa!
Svakom elementu posvetili smo oko 25% sadržaja Programa.
✓ Zato što vas detaljno pripremamo za proces digitalne transformacije nabave prije nego što odlučite investirati u njega. Koristimo:
• analitičke alate za stratešku nabavu iz prakse najboljih nabavnih organizacija
• Ensolva softverprati nabavne procese. Pokazujemo kako digitalizacija rješava pojedine probleme, kako utječe na organizaciju nabave i na njenu učinkovitost
• coaching tehnike za povećanje vaše osobne i profesionalne učinkovitosti
• aktualne trendove iz svijeta nabave
Dajemo vam ključne i jednostavne alate, procese te praktična znanja i vještine koji će transformirati način na koji razmišljate i nabavljate. Zato je Program idealan za pojedince koji žele biti učinkovitiji kao i za organizacije koje žele strukturirani pristup i više vrijednosti. Kad ga primijenite u svojoj organizaciji, ovaj pristup može vam dati konkurentsku prednost, omogućiti značajno smanjenje troškova i rezultirati inovacijama potrebnim za vaš uspjeh.

ŠTO DOBIVATE NA TRENINGU?
Ovo je jedini trening na kojem ćete
✓ naučiti istraživati, analizirati i koristiti informacije kako biste izrađivali jasne i sažete izvještaje, prezentirali prijedloge i donosili najbolje odluke
✓dobiti jasne smjernice kako strategije pretvoriti u konkretne aktivnosti
✓ uvidjeti u kom smjeru i kako provesti promjene u Nabavi te kako uključiti i dobiti podršku svojih korisnika, uprave i dobavljača
✓ prepoznati svoje prednosti i nedostatke, a osobni razvoj iskoristiti kako biste bili uspješniji na poslu
✓ naučiti kako provoditi projekte u Nabavi i o čemu pritom trebate voditi računa
✓ vidjeti kako učinkovito koristiti funkcionalnosti IT sustava u unaprjeđenju nabave
✓upoznati se s procesom implementacije softvera, dokumentima i svojom ulogom
✓ imati priliku učiti iz primjera iz prakse i sudjelovati u e-aukcijama
✓ povećati svoju moć utjecaja i argumentiranja
✓ DOBITI PREDLOŠKE KOJE MOŽETE ODMAH PRIMIJENITI na treningu i u svojoj Nabavi
✓ 
DOBITI PROVOĐENJE 1 TENDERA U ENSOLVI
✓ DOBITI NIZ KONKRETNIH TEHNIKA I ALATA KOJI ĆE VAM KORISTITI NA POSLU I U SVAKODNEVNOM ŽIVOTU!

UPISOM PROGRAMA DOBIVATE NAJVIŠE!
✓ 
35 školskih sati u 5 interaktivnih radionica
✓ 
15+ ALATA I PREDLOŽAKA
✓ 
izrada osobnih testova
✓ 
detaljno upoznavanje s digitalizacijom nabavnih procesa kroz simulacije u softveru Ensolva
✓ 
4 praktična zadatka
✓ 
1 završni rad
✓ 
potvrda o završenom Programu
✓ 
dvostruka dobit: stručnost vaših trenera u području nabave i digitalizacije
i dodatne pogodnosti:
✓ 
1 konzultacije tijekom ili po završetku Programa
✓ 
1 E-TENDER U ENSOLVI PO ZAVRŠETKU PROGRAMA
✓ 
4+1 radionica na poklon

SADRŽAJ TRENINGA – što ćete naučiti?
Teme: Ciljevi i strategije • Izrada inicijativa i prijedloga • Rad u multifunkcionalnim timovima • P2P • RFx • eAukcije • Kriteriji • SRM • KPI • Uštede • Definiranje poslovnih zahtjeva i utvrđivanje prioriteta • Analiza dionika • Tipovi i karakteristike • Uloge i odgovornosti • Izgradnja odnosa i povjerenja • Učinkovita komunikacija • Pregovaranje s korisnicima i upravom • Analiza potrošnje • Istraživanje tržišta • Istraživanje nabave • Analiza dobavljača • Kreativnost i osobna učinkovitost • Izrada i implementacija strategija • Proces odlučivanja • Upravljanje promjenama • Planiranje projekata u Nabavi • Projektna povelja • Upravljanje kategorijama • Razvoj odnosa s dobavljačima • Upravljanje procesima • Kontinuirana poboljšanja • Optimizacija i informatizacija nabavnih procesa • Digitalni alati za nabavu • ROI • Izrada izvještaja • Učinkovito prezentiranje…

…i još puno drugih zanimljivih tema za koje smo vam pripremili pregršt praktičnih alata, predložaka i simulacija!

  • Što organizacija očekuje od mene? Što ja mogu isporučiti svojoj organizaciji? Jesam li spreman preuzeti inicijativu? Kako ću uskladiti ciljeve nabave s poslovnom strategijom? Kako ću prepoznati prilike i predlagati rješenja? O čemu trebam voditi računa kod procesa donošenja odluka? Kako ću planirati i uspješno uvoditi promjene? Koje procese mogu automatizirati? Koje digitalne funkcionalnosti prate proces nabave? Što je P2P, kako uvesti KPI i ostvariti uštede?

  • Kako ću analizirati troškove i upravljati potrošnjom? Koga trebam uključiti u proces nabave i kako ću formirati multifunkcionalne timove? Kako ću analizirati poslovne zahtjeve i utvrditi prioritete? Kako ću uvesti category management? Kakav pristup trebam primijeniti za upravljanje kategorijama? 6 glavnih koncepata za učinkovito upravljanje nabavnim kategorijama. 10 točaka kontrolne liste za nabavu roba.

  • Kako ću prikupiti podatke – otkuda krenuti? Zašto trebam istraživati nabavu, dobavljače i tržište nabave? Kako ću to učiniti? Koje analize trebam napraviti i koji alati mi stoje na raspolaganju? Kako ću pripremiti RFx i što trebam znati prilikom njegove izrade? Koji kriteriji i koja pitanja mi mogu biti korisna?

  • Koje strategije mogu biti učinkovite na određenom tržištu? Kako ću ocjenjivati dobavljače i zašto? Koliko dobro poznajem svog dobavljača? Kako on razumije mene? Kako me vidi moj dobavljač? Zašto mi je važno to znati? Znam li kojim smo rizicima izloženi? Kako ću razvijati odnose s dobavljačima? Zašto su neki dobavljači strateški? Kako odnose s dobavljačima pretvoriti u priliku za povećanje učinkovitosti Nabave?

  • Upoznajem svoje interne dionike – tko su, kojem tipu pripadaju, za što ih trebam, kako ću ih uključiti u proces i kako s kojim dionikom mogu surađivati. Kako ću pripremiti jasne izvještaje i tražiti odobrenje Uprave? Procijenite šanse za uspjeh implementacije. 13 ključnih pitanja za uspješnu implementaciju strategije. Koje ću dokumente koristiti za planiranje i pokretanje projekta? Što sve trebam znati o procesu implementacije? Koja je moja uloga u projektu? Koji je moj sljedeći korak?

Metode rada:
Sveobuhvatan i strukturiran program za razvoj nabave s provjerenim alatima koje koriste najbolje organizacije nabave kombiniramo sa specijalnim vještinama iz različitih područja. Koristimo inovativne metode učenja, vježbe, testove, zadatke, simulacije u softveru, igre i coaching tehnike koje će potaknuti vašu kreativnost i ubrzati primjenu naučenog.
Radimo u malim grupama pa rezervirajte svoje mjesto što ranije!

TKO SU VAŠI TRENERI?

RENATA IVAŠTINOVIĆ, mag.oec., savjetnica za razvoj nabave, voditeljica projekata, trenerica i coach. Vlasnica je Nabave Plus. Više od 20 godina iskustva u vodećim svjetskim i regionalnim kompanijama (L’Oreal, Shell, GSK, Croatia osiguranje i druge), uglavnom na rukovodećim pozicijama u nabavi i lancu opskrbe. Pokretala je poslovne divizije i organizacije nabave, unaprjeđivala procese i izrađivala procedure, obučavala timove i vodila ih kroz transformacije. Optimizacija nabavnih procesa, primjena strateške nabave te softveri i digitalna transformacija njena su specijalnost. Završila je niz stručnih treninga i edukacija u Hrvatskoj i EU iz područja nabave i dalje se kontinuirano usavršava. Organizira edukativna događanja, gost je predavač i surađuje s akademskom zajednicom i udrugama. Članica je HUND-a, HUP-a, certificirana je voditeljica izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova, certificirani INNLP Practitioner i Wingwave coach.

ENSOLVA TIM
Tijekom programa edukacije na raspolaganju će Vam biti članovi Ensolva tima: programeri Daniel, Darko, Dario i Viktor, konzultanti Hari i Snježana te marketinške stručnjakinje Jennifer i Marina. Svi su oni stručnjaci za svoje područje, a njihov osnovni zajednički cilj je pojednostaviti i unaprijediti nabavne procese. Kontinuirano se educiraju i donose nova znanja, pohađaju stručne seminare, prate svjetske trendove i tehnologije, sudjeluju na svjetskim skupovima za nabavu. Ensolva je rješenje za nabavu koje je razvijeno u suradnji s nabavnim stručnjacima iz Podravke. Tijekom godina po kvaliteti je stalo uz bok svjetskim rješenjima za nabavu, a Ensolva tim stekao je bogato iskustvo u različitim nabavama (javna nabava, osiguranje, bankarstvo, zdravstvo, prijevoz putnika, proizvodnja…). Ensolva je nedavno plasirana na inozemno tržište. Ensolva tim djeluje u sklopu tvrtke RIS d.o.o. koja je na tržištu šire regije više od 25 godina poznata kao IT tvrtka koja svoje poslovanje temelji isključivo na proizvodnji i implementaciji vlastitih poslovnih rješenja izrađenih na modernim tehnologijama.

CIJENA I NAČIN PLAĆANJA
Rezervirajte svoje mjesto i iskoristite promotivne uvjete!
Program: 4 radionice + 1 na poklon. Cijena 6.320,00 HRK* po osobi.
Mogućnost pohađanja pojedinačnih radionica: 1.580,00 HRK* po osobi po radionici.
15% popusta za rane prijave i uplate do 20.09.2019.
Najbolja vrijednost! Iskoristite pogodnost i uplatite do 20. rujna Program od 5 radionica za 5.372,00 HRK*.
Za prijavu dva i više polaznika iz iste organizacije koristite uvjete rane prijave (popust 15%).
*NABAVA PLUS nije u sustavu PDV-a, stoga je cijena konačna. Popusti se ne zbrajaju.

Što je uključeno u cijenu?
• 
potvrda o završenom Programu ili radionici
• održavanje radionica po programu
• radni materijali
• osvježenje tijekom pauza i ručak

KAKO ĆETE SE PRIJAVITI?
Ispunite online prijavu za edukaciju ili potrebne podatke dostavite na mail info@nabavaplus.hr (naziv organizacije, adresa, OIB, ime i prezime sudionika, naziv Programa ili naziv i datum radionice/a, kontakt podaci). Nakon Vaše prijave poslat ćemo Vam Ponudu/Predračun. Molimo da uplatu izvršite na račun broj HR8123600001102667849 kod Zagrebačke banke do datuma označenog na Ponudi/Predračunu, uz oznaku plaćanja: Program ILI redni broj Modula (1-5) i poziv na broj Ponude/Predračuna. Račun ćete dobiti nakon završene edukacije.

Odustajanje od sudjelovanja
U slučaju odustajanja od edukacije do 15 dana prije početka Programa/održavanja radionice kotizacija se u potpunosti vraća, do 8 dana prije početka Programa/održavanja radionice organizator zadržava 30% kotizacije, a u slučaju odustajanja 7 i manje dana prije početka Programa/održavanja radionice ili nedolaska organizator zadržava 100% kotizacije. U slučaju da prijavljeni sudionik nije u mogućnosti prisustvovati radionici, moguće je prijaviti drugu osobu kao zamjenu, na email info@nabavaplus.hr

Organizator Programa: NABAVA PLUS. Suorganizator: RIS
Organizator zadržava pravo promjene termina, ovisno o interesu prijavljenih.

OBAVIJEST  O  PRIVATNOSTI
NABAVA PLUS, obrt za poslovno savjetovanje, vl. Renata Ivaštinović, Pavlenski put 5J, 10090 Zagreb, i RIS d.o.o., Pilepčić 10, Kastav, kao organizator i suorganizator Programa Umijeće digitalne transformacije nabave tijekom istog će prikupljati fotografije i video-zapise u svrhe javne objave na web stranicama i društvenim mrežama, promocije radionica te radi trajne pohrane u arhivi u kojoj se bilježi djelovanje. Za mogućnost uvida u zapise, prigovora na obradu podataka ili brisanje, slobodno nas kontaktirajte na gore navedene adrese.
NABAVA PLUS  i RIS

Kontakt:
za dodatne informacije ili organizaciju in-house treninga javite nam se na:
NABAVA PLUS: +385 98 9323 068 ili info@nabavaplus.hr
RIS: +385 51 687 523 ili marina.kreso@ris.hr, www.ensolva.com 
Više edukacija i detalja pronađite na www.nabavaplus.hr

Najava edukacija

Newsletter Nabave Plus

Pretplati se i primaj obavijesti o objavama, događanjima i pogodnostima Nabave Plus.